Odabrani izvođači radova za cestu vrijednu 456 milijuna kuna
Odabrani izvođači radova za cestu vrijednu 456 milijuna kuna
  07.05.2020  |  11:25
Vrijeme čitanja: 1 min
Državna cesta 403 će povezivati kontejnerski terminal Zagrebačka obala i zapadni dio Rijeke sa zaobilaznicom, a gradit će ju konzorcij u kojem su Kolektor CPG iz Slovenije, GP Krk iz Hrvatske i Euro-asfalt iz BiH

Zajednica ponuditelja u kojoj su Kolektor CPG iz Slovenije, GP Krk iz Hrvatske i Euro-asfalt iz Bosne i Hercegovine odabrana je na javnom natječaju za izvođača radova na projektu gradnje državne ceste 403 koja će povezivati kontejnerski terminal Zagrebačka obala i zapadni dio Rijeke sa zaobilaznicom. Konzorcij je ponudio da će cestu izgraditi za 456,35 milijuna kuna bez PDV-a.

Naručitelj je tvrtka Hrvatske ceste, a zaprimljeno je pet ponuda koje su otvorene sredinom prosinca. Ostale ponude predali su kineski CRBC (469 mil. kn bez PDV-a), talijanski konzorcij predvođen tvrtkom Rizzani deEchern (478,7 mil.kn bez PDV-a), Strabag (511,1 mil. kn bez PDV-a) te hrvatsko-turski konzorcij u kojem su bile tvrtke Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda i Yapi Merkezi (574,7 mil. kn bez PDV-a).

Procijenjena vrijednost radova u postupku javne nabave bila je 461 milijun kuna, bez PDV-a. Unutar tog iznosa bila je jedino ponuda slovensko-hrvatsko-bosanskohercegovačkog konzorcija.

Rok za izgradnju ceste je 30 mjeseci od početka radova, a očekuje se da bi u promet mogla biti puštena krajem 2022. ili početkom 2023. godine.

Cesta D-403 dio je projekta Rijeka Gateway, odnosno izgradnje novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, koji bez njezine izgradnje ne može dobiti uporabnu dozvolu.

Ugovor o financiranju izgradnje ove prometnice, vrijedan ukupno 520 milijuna kuna, potpisan je u prosincu prošle godine, a 85 posto prihvatljivih troškova, odnosno 442 milijuna kuna, financirat će se iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Glavna trasa bit će duga 2977 metara, a spojna ceste prema Zvonimirovoj ulici oko 380 metara. Zbog iznimno zahtjevnog terena kojim prolazi cesta D-403 najskuplja je prometnica u Hrvatskoj po kilometru. Na nešto više od tri kilometra dugoj dionici bit će izgrađen trotračni tunel Podmurvice, dug 1253 metra, dva vijadukta, Piopi i Mlaka, ukupne dužine oko 500 metara, te podvožnjak ispod željezničke pruge dug oko 60 metara.

 

Foto: screenshot iz videa  https://www.youtube.com/watch?v=e7TFhIIbSmg  /Studio Hrg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo infrastruktura Za ribarsku luku Brižine 46 milijuna kuna

Vrijednost radova je 35 milijuna kuna bez PDV-a, a ukupna vrijednost projekta je 46 milijuna kuna. Od toga se 35 milijuna se sufinancira iz...

Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo DAZ DAZ kreira bazu arhitekata i drugih stručnjaka voljnih pomoći u obnovi

Društvo arhitekata Zagreba poziva sve članove i kolege koji mogu doprinijeti radu u radnim skupinama koje se bave zakonodavnim i...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi Goodyear Omnitrac T Nova Goodyear Omnitrac T guma za prikolice

Goodyear je predstavio novu gumu Omnitrac T namijenjenu prikolicama za kombinirane prijevoze, odnosno za vozila koja osim po cesti voze i...

Mineral HR
Novosti
Novosti gradnja Kaštel Stari dobiva sportsku lučicu vrijednu 50 mil. kuna

Nositelj projekta je županijska Lučka uprava, a Grad Kaštela sufinancira projekt s 14 milijuna kuna

Mineral HR
Vozila
Vozila ISPORUKE Dva Actrosa tvrtki Holcim d.o.o.

Međunarodna kompanija s nekoliko tvornica u Hrvatskoj, proširila je vozni park s dva Actrosa 1845 LS.

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi ZF DynamicPerform Novi modul TraXon transmisija

ZF-ova DynamicPerform uljna spojka s više lamela savršeno nadopunjava bogatu paletu različitih tehničkih rješenja za prijenos snage...

Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo cestogradnja Pet ponuda za obnovu ceste od čvora Oštrovica do Meja

Ponude su poslali GP Krk, Kolektor CPG, Strabag, GPP Mikić I Colas Hrvatska, a najnižu cijenu, 47,2 milijuna kuna, ponudio je GP Krk

Mineral HR
Novosti
Novosti Zakon Zakon o obnovi Zagreba u javnoj raspravi

Ako javna rasprava bude trajala uobičajenih 30 dana, malo je vjerojatno da će zakon biti prihvaćen za vrijeme sadašnjeg saziva Sabora