Potpisan ugovor o nastavku gradnje Koridora Vc kroz Baranju
Potpisan ugovor o nastavku gradnje Koridora Vc kroz Baranju
  06.05.2020  |  14:26
Vrijeme čitanja: 1 min
Za izvođača radova izbaran je konzorcij u kojem su Osijek-Koteks I GP Krk koji su ponudili da će dionicu izgraditi za 59 milijuna eura (bez PDV-a)

Na mostu preko Drave kod Petrijevaca potpisan je u utorak ugovor o nastavku gradnje koridora Vc kroz Baranju. Koridor će se nastaviti graditi u punom profilu. Naime, ranije je bila predviđena gradnje brze ceste, ali nova Vlada odlučila je da se gradi autocesta punog profila.

Vrijednost radova na 17,5 kilometara dugoj dionici od Halasice do Belog Manastira iznosi 59 milijuna eura bez PDV-a, a rok za dovršetak gradnje je 24 mjeseca od početka radova.

Potpisanim ugovorom u radove na poddionici od mosta Halasica do Belog Manastir uveden je konzorcij u kojem su građevinske tvrtke Osijek-Koteks kao vodeći partner i GP Krk kao pridruženi partner.

Hrvatska Vlada nije odustala od velikih infrastrukturnih projekata pa se nastavlja gradnja Pelješkog mosta, Istarskog ipsilona, nastavljaju se veliki željeznički projekti, a sada se nastavljaju i radovi na koridoru Vc, istaknuo je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Projekt je sufinanciran u suradnji s Europskom bankom za obnovu i razvoj i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak.

U tijeku je i izrada idejnog projekta za preostalih pet kilometara autoceste od Belog Manastira do mađarske granice. Točka spajanja autocesta je između Branjinog Vrha i Ivandarde (Mađarska).

“Koridor Vc proteže se od Mađarske preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine, u punoj duljini od 702 kilometra od Budimpešte do Ploča. Vjerujemo da će naša dionica biti prva završena i da će koridor Vc kroz Hrvatsku u cijelosti biti završen do kraja 2023. godine”, rekao je ministar Butković.

 

Foto: most kod Petrijevaca na kojem je potpisan ugovor (izvor: IGH)

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo infrastruktura Za ribarsku luku Brižine 46 milijuna kuna

Vrijednost radova je 35 milijuna kuna bez PDV-a, a ukupna vrijednost projekta je 46 milijuna kuna. Od toga se 35 milijuna se sufinancira iz...

Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo DAZ DAZ kreira bazu arhitekata i drugih stručnjaka voljnih pomoći u obnovi

Društvo arhitekata Zagreba poziva sve članove i kolege koji mogu doprinijeti radu u radnim skupinama koje se bave zakonodavnim i...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi Goodyear Omnitrac T Nova Goodyear Omnitrac T guma za prikolice

Goodyear je predstavio novu gumu Omnitrac T namijenjenu prikolicama za kombinirane prijevoze, odnosno za vozila koja osim po cesti voze i...

Mineral HR
Novosti
Novosti gradnja Kaštel Stari dobiva sportsku lučicu vrijednu 50 mil. kuna

Nositelj projekta je županijska Lučka uprava, a Grad Kaštela sufinancira projekt s 14 milijuna kuna

Mineral HR
Vozila
Vozila ISPORUKE Dva Actrosa tvrtki Holcim d.o.o.

Međunarodna kompanija s nekoliko tvornica u Hrvatskoj, proširila je vozni park s dva Actrosa 1845 LS.

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi ZF DynamicPerform Novi modul TraXon transmisija

ZF-ova DynamicPerform uljna spojka s više lamela savršeno nadopunjava bogatu paletu različitih tehničkih rješenja za prijenos snage...

Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo cestogradnja Pet ponuda za obnovu ceste od čvora Oštrovica do Meja

Ponude su poslali GP Krk, Kolektor CPG, Strabag, GPP Mikić I Colas Hrvatska, a najnižu cijenu, 47,2 milijuna kuna, ponudio je GP Krk

Mineral HR
Novosti
Novosti Zakon Zakon o obnovi Zagreba u javnoj raspravi

Ako javna rasprava bude trajala uobičajenih 30 dana, malo je vjerojatno da će zakon biti prihvaćen za vrijeme sadašnjeg saziva Sabora