Moguća odgoda izgradnje Karavanke 2
Moguća odgoda izgradnje Karavanke 2
  05.09.2018  |  15:46
Vrijeme čitanja: 1 min
Početak gradnje na tom najprometnijem graničnom prijelazu Slovenija – Austrija možda će kasniti radi revizijskih zahtjeva koje su uputile tri tvrtke, navodno tvrdeći da je tursko poduzeće prošlo s dampinškom cijenom.

Za izgradnju druge tunelske cijevi Karavanke, Slovenski je DARS za izvođača radova izabrao tursko poduzeće Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticare. Turski izvođač s ponudom od 89,3 mil. eura, bez PDV-a, bio je najjeftiniji od devet ponuđača a zanimljivo je da je vrijednost projekta – izgradnja tunela i uređenje potrebnog dijela autoceste procijenjena na 151,6 milijuna eura, od čega 121,5 milijuna za građevinske radove. Nova tunelska cijev na slovenskoj strani bit će duga 3546 metara a dio autoceste 620 metara, za čiju će izgradnju biti potrebno pet godina. Međutim, početak gradnje na tom najprometnijem graničnom prijelazu Slovenija – Austrija, možda će kasniti radi revizijskih zahtjeva koje su uputile tri tvrtke, navodno tvrdeći da je tursko poduzeće prošlo s dampinškom cijenom, koja je za oko 15 milijuna eura niža od njihove. Reviziju natječajne dokumentacije zatražili su slovenski Kolektor CGP, bosansko-hercegovački Euro-Asfalt, koji je već izveo veće radove na slovenskim cestama, te Gorenjska gradbena družba (GGD). Asfinag, koji upravlja cestama u Austriji, za izgradnju svojih 9 kilometara tunela sklopio je ugovor s austrijskim poduzećem Swietelsky, no izgradnja i tog dijela bi mogla biti odgođena dok se ne riješi situacija na slovenskoj strani. Dobitnik natječaja Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticare, kojem bi ovo bio prvi veliki posao u Sloveniji, odbacuje optužbe te tvrdi da će radovi biti obavljeni u skladu sa slovenskim i europskim zakonima. Tunel Karavanke dug je 7864 metara i otvoren je 1991. godine a Slovenija i Austrija su zajednički odlučile ući u ovu investiciju kako bi se smanjio broj nesreća i rasteretila opterećenost postojeće tunelske cijevi.

 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi PRESTAVLJAMO Liebherr X Power utovarivači

Pametnim upravljanjem individualnim komponentama i korištenjem proaktivnih kontrola smanjuje se i potrošnja goriva, ali i habanje...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi VÖGELE Vögele - kad finišer misli zajedno s vama

Tvrtka Johann Bunte Bauunternehmung GmbH & Co. KG izvođač je radova proširenja Berlinske obilaznice sa šest na osam traka. Radovi su...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi STRUČNA INFORMACIJA Rovokopač utovarivač CAT 434F2

Proizvodnja rovokopača - utovarivača zadnjih je 30 godina smještena u Velikoj Britaniji, od serije A do najnovije F2 koja je sam vrh...

Mineral HR
Rudarstvo
Rudarstvo ZAŠTITA OKOLIŠA Zagađenje živom ostaje gorući problem na globalnoj razini

Europska agencija za zaštitu okoliša (EEA) navodi kako živa i danas predstavlja značajan rizik za okoliš i zdravlje ljudi. Živa...

Mineral HR
Novosti
Novosti INVESTICIJE Sanacija Krčkog mosta

Autocesta Rijeka Zagreb ove godine krenula je u sanaciju krčkog mosta

Mineral HR
Novosti
Novosti razvojni projekti Projekti u megagradovima od 4,5 trilijuna USD

Prema izvješću GlobalData analitičke kompanije, u megagradovima diljem svijeta u tijeku je ili se planira izgradnja vrijedna 4,5...

Mineral HR
Novosti
Novosti NAJAM OPREME Zdrav rast europskog tržišta najma

Prema istraživanju Europskog udruženja za najam (ERA) iz 2018. Europsko tržište najma opreme je u porastu, iako još ima, smatraju,...

Mineral HR
Vozila
Vozila vozili smo Automiješalica IVECO STRALIS X-WAY AD340X42Z

Stralis X-Way u ulozi automješalice cilja na segment urbanog transporta, gdje se uglavnom kreće asfaltiranim prometnicama između...