Moguća odgoda izgradnje Karavanke 2
Moguća odgoda izgradnje Karavanke 2
  05.09.2018  |  15:46
Vrijeme čitanja: 1 min
Početak gradnje na tom najprometnijem graničnom prijelazu Slovenija – Austrija možda će kasniti radi revizijskih zahtjeva koje su uputile tri tvrtke, navodno tvrdeći da je tursko poduzeće prošlo s dampinškom cijenom.

Za izgradnju druge tunelske cijevi Karavanke, Slovenski je DARS za izvođača radova izabrao tursko poduzeće Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticare. Turski izvođač s ponudom od 89,3 mil. eura, bez PDV-a, bio je najjeftiniji od devet ponuđača a zanimljivo je da je vrijednost projekta – izgradnja tunela i uređenje potrebnog dijela autoceste procijenjena na 151,6 milijuna eura, od čega 121,5 milijuna za građevinske radove. Nova tunelska cijev na slovenskoj strani bit će duga 3546 metara a dio autoceste 620 metara, za čiju će izgradnju biti potrebno pet godina. Međutim, početak gradnje na tom najprometnijem graničnom prijelazu Slovenija – Austrija, možda će kasniti radi revizijskih zahtjeva koje su uputile tri tvrtke, navodno tvrdeći da je tursko poduzeće prošlo s dampinškom cijenom, koja je za oko 15 milijuna eura niža od njihove. Reviziju natječajne dokumentacije zatražili su slovenski Kolektor CGP, bosansko-hercegovački Euro-Asfalt, koji je već izveo veće radove na slovenskim cestama, te Gorenjska gradbena družba (GGD). Asfinag, koji upravlja cestama u Austriji, za izgradnju svojih 9 kilometara tunela sklopio je ugovor s austrijskim poduzećem Swietelsky, no izgradnja i tog dijela bi mogla biti odgođena dok se ne riješi situacija na slovenskoj strani. Dobitnik natječaja Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticare, kojem bi ovo bio prvi veliki posao u Sloveniji, odbacuje optužbe te tvrdi da će radovi biti obavljeni u skladu sa slovenskim i europskim zakonima. Tunel Karavanke dug je 7864 metara i otvoren je 1991. godine a Slovenija i Austrija su zajednički odlučile ući u ovu investiciju kako bi se smanjio broj nesreća i rasteretila opterećenost postojeće tunelske cijevi.

 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi rovokopači Nova klasa Wacker Neuson rovokopača od 6 do 10 tona

Wacker Neuson serijom kompaktnih rovokopača gusjeničara ET 65, EZ 80 i ET 90 postavlja nova mjerila ekonomičnosti potrošnje goriva i to...

Mineral HR
Novosti
Novosti investicije CEMEX-u gotovo milijun kuna iz fondova Europske unije

Uvođenjem energetski učinkovitije regulacije rada četiri ventilatora na hladnjaku klinkera u tvornici cementa Sv. Juraj, CEMEX Hrvatska...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi građevinski strojevi Nova kombinirka Komatsu WB93R-8

Novi kombinirani rovokopač-utovarivač Komatsu WB93R-8 od siječnja 2019. je raspoloživ za demonstraciju i prodaju.

Mineral HR
Vozila
Vozila nadogradnje i priključna vozila Goldhofer predstavio poluprikolicu Arcus PK
Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi dizalice Dizala za toranjske dizalice

Sukladno novim francuskim propisima koji stupaju na snagu u siječnju 2019., toranjske dizalice više od 30 metara moraju imati dizalo za...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi SENNEBOGEN Potpuno drukčiji od drugih

Sennebogen 355E je jedini teleskopski utovarivač na tržištu s podiznom kabinom, koja operateru omogućava da proces manipulacije...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi PRESTAVLJAMO Liebherr X Power utovarivači

Pametnim upravljanjem individualnim komponentama i korištenjem proaktivnih kontrola smanjuje se i potrošnja goriva, ali i habanje...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi VÖGELE Vögele - kad finišer misli zajedno s vama

Tvrtka Johann Bunte Bauunternehmung GmbH & Co. KG izvođač je radova proširenja Berlinske obilaznice sa šest na osam traka. Radovi su...