Moguća odgoda izgradnje Karavanke 2
Moguća odgoda izgradnje Karavanke 2
  05.09.2018  |  15:46
Vrijeme čitanja: 1 min
Početak gradnje na tom najprometnijem graničnom prijelazu Slovenija – Austrija možda će kasniti radi revizijskih zahtjeva koje su uputile tri tvrtke, navodno tvrdeći da je tursko poduzeće prošlo s dampinškom cijenom.

Za izgradnju druge tunelske cijevi Karavanke, Slovenski je DARS za izvođača radova izabrao tursko poduzeće Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticare. Turski izvođač s ponudom od 89,3 mil. eura, bez PDV-a, bio je najjeftiniji od devet ponuđača a zanimljivo je da je vrijednost projekta – izgradnja tunela i uređenje potrebnog dijela autoceste procijenjena na 151,6 milijuna eura, od čega 121,5 milijuna za građevinske radove. Nova tunelska cijev na slovenskoj strani bit će duga 3546 metara a dio autoceste 620 metara, za čiju će izgradnju biti potrebno pet godina. Međutim, početak gradnje na tom najprometnijem graničnom prijelazu Slovenija – Austrija, možda će kasniti radi revizijskih zahtjeva koje su uputile tri tvrtke, navodno tvrdeći da je tursko poduzeće prošlo s dampinškom cijenom, koja je za oko 15 milijuna eura niža od njihove. Reviziju natječajne dokumentacije zatražili su slovenski Kolektor CGP, bosansko-hercegovački Euro-Asfalt, koji je već izveo veće radove na slovenskim cestama, te Gorenjska gradbena družba (GGD). Asfinag, koji upravlja cestama u Austriji, za izgradnju svojih 9 kilometara tunela sklopio je ugovor s austrijskim poduzećem Swietelsky, no izgradnja i tog dijela bi mogla biti odgođena dok se ne riješi situacija na slovenskoj strani. Dobitnik natječaja Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticare, kojem bi ovo bio prvi veliki posao u Sloveniji, odbacuje optužbe te tvrdi da će radovi biti obavljeni u skladu sa slovenskim i europskim zakonima. Tunel Karavanke dug je 7864 metara i otvoren je 1991. godine a Slovenija i Austrija su zajednički odlučile ući u ovu investiciju kako bi se smanjio broj nesreća i rasteretila opterećenost postojeće tunelske cijevi.

 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Mineral HR
Vozila
Vozila vozili smo Automiješalica IVECO STRALIS X-WAY AD340X42Z

Stralis X-Way u ulozi automješalice cilja na segment urbanog transporta, gdje se uglavnom kreće asfaltiranim prometnicama između...

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi kompanije Strateško partnerstvo John Deerea i Wacker Neusona

John Deere i Wacker Neuson ovim partnerstvom namjeravaju iskoristiti povoljnu situaciju na rstućim tržištima Kine, jugoistočne Azije i...

Mineral HR
Novosti
Novosti konstrukcija i održavanje Hardox u šipkama
Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo megaprojekti Diamniadio – novi grad u Senegalu

Nekih 30-ak kilometara od Dakra, glavnog grada Senegala, podiže se potpuno novi grad Diamniadio koji bi trebao biti dovršen do 2035....

Mineral HR
Strojevi i oprema
Strojevi Isporuke Poduzeće za ceste Split preuzelo dva Komatsu rovokopača

Kuhn Hrvatska je potpisao ugovor s Poduzećem za ceste Split za dva rovokopača Komatsu težine 36 tona i dva hidraulička čekića...

Mineral HR
Novosti
Novosti Bauma 2019 Nagrada Baume za inovacije

Kako bi promovirala nove inovativne tehnologije, Bauma dodjeljuje, po 12 put, nagradu za inovacije.

Mineral HR
Građevinarstvo
Građevinarstvo cestovna infrastruktura Most kopno - otok Čiovo svečano pušten u promet

Nakon više desetljeća najava i obećanja, izgradnja novog mosta do Čiova napokon je započela 2015. godine, ali ni tada nije sve prošlo...